FCB is het arbeidsmarktfonds voor de branches Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening, Jeugdzorg en Kinderopvang.
Voor FCB hebben we een aantal beeldmerken mogen ontwerpen.
Het uitgangspunt voor deze logo ontwerpen was de bestaande huisstijl van FCB.
Voor deze ontwerpen hebben we gebruik gemaakt van de kleuren en het huisstijl lettertype van FCB.
Om een beter inzicht te krijgen in de hoogte en in de achterliggende redenen voor verzuim heeft FCB de verzuimspiegel opgezet.
Hier kunnen verschillende instellingen per branche verzuimgegevens inzien.
Een tevreden werknemer is een gelukkige werknemer.
FCB houdt zich bezig met de duurzame inzetbaarheid van personeel in welzijnsorganisaties.
Levensfasebewust personeelsbeleid speelt in op de verschillen tussen medewerkers in samenhang met hun leeftijd, levensfase en loopbaanfase.
Iedere leeftijd en levensfase brengt kansen en bedreigingen voor de inzetbaarheid, motivatie en gezondheid met zich mee